18

Figyelem! Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretné, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használjon szűrőprogramot!

Még nem vagyok 18 éves

Kapcsolj ki, és éld meg a pillanatokat! ​ HAMAROSAN ITT A BARBI FLIP PHONE!

Megosztás
Filmkuckó

A NYÁR LEGSZEXIBB KIEGÉSZÍTŐJE A Human Mobile Devices, Európa vezető okostelefon-gyártója a Mattellel, a világ egyik legismertebb amerikai játékgyártó cég tulajdonosával karöltve 2024 nyarán elhozza a Barbie Flip Phone-t.


Az 1959-ben berobbant, fekete-fehér csíkos fürdőruhában feszítő No. 1 Barbie-tól, az 1992-es, merész Totally Hair Barbie-n át, Barbie a mai napig egy igazi stílusikon. 


Az újonnan piacra kerülő telefon pedig mindezt az időtlen eleganciát, és a nőkben rejlő erőt fűszerezi meg egy csipetnyi rózsaszín hozzáadásával, és teszi különlegessé az elmaradhatatlan ragyogás fényével.


A Human Mobile Devices marketingigazgatója, Lars Silberbauer elmondta:

 „Eljött az ideje annak, hogy a 'reels-ek' és a social media világát valódi, megélt pillanatokra cseréljük, és fellélegezhessünk a folyamatos online jelenléttől. 

Izgatottak vagyunk, hogy a Mattel személyében egy olyan vállalattal dolgozhatunk együtt, amely támogatja az értékteremtő innováció és a társadalmi változások iránti elkötelezettségünket.”


Ruth Henriquez, a Mattel európai, közel-keleti és afrikai régiójának termékmenedzsere elmondta: „A Mattel szívét és lelkét a design és az innováció adja, a legújabb együttműködésünk pedig egy újabb lépés ebbe az irányba. A Barbie x HMD érkezése izgalmas pillanat minden Barbie-rajongó számára, és emlékezetes volt a Mobile World Congressen bemutatni a világnak az együttműködésünket.“


Az összecsukható klasszikus telefonokat világszerte a digitális detox egyik legjobb módszereként ismerik, és szeretik – egy olyan világban, ahol majdnem tízből négy (38%) 16 és 24 év közötti fiatal aggódik amiatt, hogy túl sok időt tölt az okostelefonjával.1 Az Egyesült Államokban a Z generáció egyharmada próbálja aktívan korlátozni a közösségi médiával töltött idejét, és ezzel egyidejűleg folyamatosan csökken az ún. FOMO, azaz ​ „kimaradástól való félelem” jelentősége is.



Ráadásul egyedül a Z generációnak csökkent a közösségi médiával töltött ideje 2021. első negyedéve óta: a barátokkal való online chatelés 2021 óta 13%-kal lett kevesebb, a személyes találkozások száma viszont 28%-kal nőtt a 16—24 évesek körében.3


Egyre több Z és Y generációs dönt úgy, hogy a mentális egészségük érdekében korlátozzák a képernyő előtt töltött idejüket, a #bringbackflipphones trend pedig már több mint 60,2 milliós nézettséget ért el a TikTokon.



Ez nem csak egy generációs jelenség, hanem egy kulturális mozgalom is: a 2021-ben induló „kapcsold ki!” trend egyre nagyobb lendületet nyer, ahogy minden korosztály keresi az egyensúlyt a digitalizálódó világban. A nyomógombos telefonok pedig visszatérőben vannak: a HMD jelentése szerint az összecsukható telefonok eladásai több mint duplájukra nőttek Európában 2022 és 2023 között, és további növekedés várható 2024-ben is. Mindeközben hírességek is beállnak a sorba, mint például Michael Cera (kanadai színész és zenész), aki szintén a „flip phone” életstílust választotta.



Arne Mathiasen, a klasszikus telefonok mozgalmának aktív támogatója Dániában segít fiataloknak a kikapcsolódásban, így abban is, hogy megélhessék a jelen pillanatot. Eddig több mint 1500 egyetemi hallgatót győzött meg arról, hogy az okostelefonjuk helyett nyomógombos telefont használjanak. „A diákjaim olyan kísérletekben vettek részt, amelyek során 10 napig klasszikus telefont használtak. Ekkor észrevehetően többet beszélgettek egymással, jobb alvásról számoltak be, és az elmondásuk alapján kevesebbet szorongtak. De minden az egyensúlyról szól: általában azt javaslom nekik, hogy használják úgy a telefonjukat, mintha egy táblagép lenne – csinálják meg vele, amire éppen szükségük van, de aztán tegyék le, ne vesszenek el benne.” – árulta el Arne.



A HMD-ről
​Mi vagyunk a HMD – a Human Mobile Devices. Legfontosabb törekvésünk, hogy ráhangolódjunk arra, amire az emberek valójában vágynak. A felhasználóink törődnek a bolygónk egészségével, tudatosan bánnak a költségeikkel, és emellett úgy érzik, hogy túltöltődnek a digitális világ impulzusaival. Ezért örülünk annak, hogy mi vagyunk Európa legnagyobb okostelefon-gyártója, az otthon javítható telefonok nagykövetei, és hogy szívügyünk a ma már minden eddiginél fontosabb digitális kikapcsolódás.



Idén a saját gyártású HMD okostelefonjaink új portfóliójára, valamint Nokia telefonokra és izgalmas új partneri együttműködésekre számíthatsz. További információkért látogass el a www.hmd.com weboldalra.


A Mattelről

A Mattel a világ egyik vezető játékgyártó vállalata, és az egyik legismertebb gyermek- és család szórakoztató franchise hálózatának tulajdonosa. Olyan innovatív termékeket és élményeket hozunk létre, amelyek játékosan inspirálják, szórakoztatják és fejlesztik a gyerekeket. A vásárlóinkat olyan ikonikus márkáink portfólióján keresztül vonzzuk be, mint a Barbie®, a Hot Wheels®, a Fisher-Price®, az American Girl®, a Thomas & FriendsTM, az UNO®, a Masters of the Universe® és a MEGA®, valamint további más népszerű szellemi termékeinkkel, amelyeket globális szórakoztatóipari vállalatokkal együttműködve licencelünk. Kínálatunk filmes és televíziós tartalmakat, játékokat, digitális élményeket, zenét és élő rendezvényeket is magában foglal. Az 1945-ben alapított cégünk 35 helyszínen működik, termékeink pedig a világ vezető kiskereskedelmi és e-kereskedelmi cégeivel együttműködve több mint 150 országban kaphatók. A Mattel büszke arra, hogy megbízható partnere lehet annak, hogy a gyermekek felfedezhessék a gyermekkoruk csodáit, és teljes mértékben kiaknázhassák a bennük rejlő lehetőségeket. Látogass el hozzánk online a mattel.com oldalon is.


Megosztás


  • Rendszeresen megmutatnád írásaidat ebben a témában nagyközönség előtt? Küldj nekünk egy mintát és elérhetőséget. Kapcsolat

  • Online hirdetnél, de nem tudod hol és hogyan? Vedd fel velünk a kapcsolatot, és küld el weboldaladat! Médiaajánlat