Budapest, 2024. február 26. – A haj a nő éke, módot
ad az önkifejezésre és erősíti önbizalmukat, ami az élet minden területére
kihat. A kemoterápiás kezelés mellékhatásaként kihulló haj lelkileg is nagy
terhet ró a mellrákkal küzdőő nőkre, csorbítva saját nőiességükbe vetett
hitüket.
A Procter & Gamble vállalat Pantene Pro-V
márkája ezért újra elindítja #ErősÉsGyönyörű kampányát az Egészség Hídja
Összefogás a Mellrák Ellen Egyesület támogatására. Közös céljuk kiemelni a
korai felismerés fontosságát, továbbá ráirányítani a társadalom figyelmét az emlőrákkal
kapcsolatos tudnivalókra. Az egy hónapos kampány során a márka a Rossmann
üzletláncon keresztül minden eladott Pantene Pro-V termék után 50 forinttal
támogatja a mellrákkal küzdő betegek parókához jutását, így erősítve a nők
önbizalmát ebben a nehéz helyzetben.
Magyarországon az emlőrák minden
nyolcadik-kilencedik nőt érint élete valamelyik szakaszában. A rendszeres
önellenőrzés, a szűrővizsgálatokon történő részvétel jelentősen növeli a
betegséggel való sikeres megküzdés esélyét. Elszomorító adat, hogy több mint
nyolcezer új emlődaganatot regisztrálnak hazánkban évente. A lesújtó
diagnózistól hosszú út vezet a tünetmentes állapot eléréséig, ami fizikailag és
lelkileg egyaránt rendkívül megterhelő az érintettek számára. A kemoterápiás
kezelések számos kellemetlen mellékhatással járnak, amelyek közül a nők számára
talán az egyik legmegrázóbb élmény a hajuk elvesztése. Bajkó Barbara is
megharcolt a betegséggel 28 éves korában, amelyet az Élet Dió után
elnevezésű blogján dokumentált azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet a szűrés és az önvizsgálat fontosságára
és eloszlassa azt a tévhitet, hogy a mellrák csak az idősebb nőket fenyegeti.
„Miután megtudtam, hogy ki fog hullani a hajam,
volt bennem egy félelem, ezért azonnal keresni kezdtem a megfelelő parókát. Nem
tudtam hogyan fogom viselni, ha majd a kopasz tükörképem néz vissza rám. Jó
érzés volt tudni, hogy a parókám ott van, és ha szükségem van rá, elővehetem.
Éppen ezért érzem fontosnak az Erős és Gyönyörű kampány által képviselt célokat.”
– mondta.
A Pantene Pro-V egyik küldetése, hogy minden nő
erőt meríthessen és magabiztosságot sugározhasson hajkoronája által. A most
életre hívott kampány azon nőket támogatja, akik életük egyik legnagyobb harcát
vívják, és az így kapott segítség hozzájárulhat önbizalmuk újraépítéséhez. Az Egészség
Hídja Összefogás a Mellrák Ellen Egyesület missziója egybecseng a márka által
képviseltekkel, hiszen amellett, hogy felhívja a társadalom figyelmét a
betegségre, és igyekszik eloszlatni a tévhiteket az emlőrákkal kapcsolatban,
támogató közeget is nyújt az érintettek számára. Sokrétű tevékenységük során segítenek
fellépni a megfelelő kezelés minőségéért, támogatást nyújtanak másodvélemény
beszerzésében vagy segítenek parókához jutni a hajuk elvesztésétől lelkileg
megviselt hölgyeknek.
„Nagyon fontos eleme a gyógyulásnak, hogy a
megpróbáltatások ellenére a betegek önmagukba vetett hite erős legyen. Mégis,
rendkívül nehéz ilyen körülmények között újra felépíteni a nők sok szempontból
megtépázott önbizalmát. Ennek egyik eszköze lehet egy csinos paróka is.” –
monda Tóth Krisztina, az Egyesület alelnöke.
A minőségi parókák beszerzése nem olcsó, amit a
betegség során felmerülő egyéb költségek mellett nem mindenki engedhet meg
magának. Ebben nyújt segítséget a P&G Pantene Pro-V márkájának Erős és
Gyönyörű kampánya, amely 2024. február 26 – április 5 között a Rossmann
üzlethálózatán keresztül a márka minden eladott terméke után 50 forinttal
támogatja a mellrákkal küzdő betegek parókához jutását.
További információk a kampányról a www.everydayme.hu/pantene oldalon
olvashatóak.
Procter & Gamble
vállalatról
A Procter & Gamble (P&G) a
fogyasztóknak világszerte az egyik legerősebb márkaportfóliót kínálja, amelynek
olyan kiváló minőségű, vezető márkák a tagjai, mint az Always®, Ambi Pur®,
Ariel®, Aussie®, Blend-a-Dent®, Braun®, Flexagil®, Femibion®, Gillette®,
Head&Shoulders®, Herbal Essence®, Jar®, Lenor®, Mr. Proper®, Nasivin®, Old
Spice®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Secret®, Swiffer®, Tampax® és Wick®. A
P&G világszerte 70 országban működik. A P&G-vel és márkáival
kapcsolatban további információk a https://hu.pg.com/ oldalon találhatóak.
Az
Egészség Hídja Összefogás a Mellrák Ellen Egyesületről
Az Egészség Hídja Összefogás a Mellrák
Ellen 2002 óta szervezi a figyelemfelkeltő rózsaszín Lánchídi sétákat azzal a
céllal, hogy felhívja a társadalom figyelmét a betegségre.
A 2016-ban megújult Összefogás célja
ugyanaz maradt, mint kezdetekor, de tevékenységei kibővültek. A 23 kisebb és
nagyobb partnerből álló Összefogás azon dolgozik, hogy
Magyarországon minél többet tudjanak a nők az emlőrák betegségről, a korai
felismerés létfontosságú szerepéről, és a korai felismerés életkor és
rizikófaktorok szerinti módjáról. Felvilágosító beszélgetéseken vesznek részt
és hiánypótló kiadványokat készítenek, továbbá támogató közeget biztosítanak a
hozzájuk forduló érintetteknek a betegséggel való fellépés minden szakaszában.
Források:
Nemzeti
Rákregiszter – onkol.hu
Egészség Hídja
Összefogás (egeszseghid.hu)
- Rendszeresen megmutatnád írásaidat ebben a témában nagyközönség előtt? Küldj nekünk egy mintát és elérhetőséget. Kapcsolat
- Online hirdetnél, de nem tudod hol és hogyan? Vedd fel velünk a kapcsolatot, és küld el weboldaladat! Médiaajánlat