2021. január 12. – Las Vegas-i idő szerint ma reggel nyolc órakor a Procter & Gamble megnyitotta új
P&G LifeLab Everyday nevű virtuális kiállítását az első online térben megrendezett
Consumer Electronic Show eseményen. Ez a virtuális résztvevők és a nyilvánosság számára elérhető, magával ragadó platform ötvözi a digitális újdonságokat a virtuális valósággal, és bemutatja, hogy a fogyasztók által ihletett innovációk és technológiák hogyan befolyásolhatják világszerte 5 milliárd ember mindennapjait a P&G termékeken keresztül.
„A fogyasztók egyre inkább megbízható, kiváló teljesítményű termékekre támaszkodnak mindennapi életükben. – állítja Marc Pritchard, a P&G márkaigazgatója. – Virtuális P&G LifeLab Everyday kiállításunk bemutatja, hogy a technológia hogyan alakítja, táplálja az innovatív termékeket, és hogyan alkotunk olyan márkákat, amelyek valóban könnyebbé tehetik mindennapjainkat.”
- Dawn Powerwash Dish Spray (pumpás edénytisztító): A permetezéssel aktivált hab segítségével az áztatás szükségtelenné válik, mert a hab hozzátapad az étel okozta szennyeződésekhez, és a zsíros edények ötször gyorsabb tisztítását biztosítja . Nincs más dolgunk, mint ráfújni az edényre, letörölni és öblíteni.
- Az 50-Liter Home Coalition a P&G által összefogott és vezetett, iparágakon és szervezeteken átívelő kezdeményezés, amely fenntartható megoldások kidolgozására törekszik a technológia segítségével a víz otthoni és városi közműrendszerben történő felhasználására, a városokban előforduló vízhiány kezelésére. A cél az otthonokban a vízfelhasználás minimumra való csökkentése, termékek és technológiák segítségével.
A P&G LifeLab Everyday betekintést enged a P&G Bar-ba is, ahol a partnerek és vállalkozók oszthatják meg legújabb ötleteiket és inspirációikat a P&G technológiai és innovációs szakértőivel; a vállalatnál dolgozni kívánók pedig felfedezhetik az előttük álló lehetőségeket tehetséggondozásra specializálódott kollégák segítségével.
A P&G LifeLab Everyday kiállítás alkalmával a vállalat idén harmadszorra szervezi meg éves Innovációs Versenyét, ahol kezdő vállalkozók legújabb innovatív megoldásaikat mutatják be annak reményében, hogy a
P&G Ventures partnereként folytathassák termékfejlesztéseiket, ahol már olyan termékek kerültek piacra, mint a
Zevo vagy az
Opté.
A kiállítótérben a vállalat szájápolási és háztartási szakértői is szerepelnek, valamint megtekinthető a Bounty által bemutatott „Hogyan tartsunk fent egészséges otthont?” című exkluzív rövidfilm, amely szemlélteti a baktériumok gyors terjedését, és bemutatja Dr. Charles Gerba, mikrobiológus ajánlását a tiszta otthon fenntartására.
A CES kiállítás végével a P&G LifeLab nyitva marad a látogatók előtt a
www.pglifelab.com webcímen. "Izgalmas jövőt látunk magunk előtt a P&G LifeLab számára a CES-en túl is" - mondta Phil Duncan, a P&G design vezetője. "Azért fektettünk ennyi energiát ebbe a nem mindennapi virtuális platform létrehozásába, mert úgy gondoljuk, hogy a fogyasztókkal, a partnerekkel, a médiával és másokkal való kapcsolattartás legjobb módja, ha megengedjük, hogy bepillanthassanak a kulisszák mögé.”
A CES látogatói a Procter&Gamble kiállítói oldalán keresztül férhetnek hozzá a vállalat virtuális LifeLab platformjához. Minden látogató csatlakozhat a platformhoz a www.pglifelab.com címen. A regisztráció után a látogatók bejárhatják a virtuális platformot, ott akár a jövőre fókuszáló beszélgetésekbe is becsatlakozhatnak, megtekinthetik a termékbemutatókat, élő eseményeket, de akár vásárolhatnak vagy előrendelhetnek a termékekből. Az esemény teljes menetrendje a weboldalon érhető el.
*******
A Procter & Gamble-ről:
A vállalat portfoliója az egyik legerősebb a világon olyan megbízható, minőségi és vezető márkákkal, mint az: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, and Whisper®. A P&G csapata mintegy 70 országban van jelen világszerte. A P&G-ről és termékeiről szóló legfrissebb hírekért és részletes információért látogasson el a
http://www.pg.com oldalra. További információkért kövessen minket közösségi média oldalaink valamelyikén: Twitter, LinkedIn, Instagram, Facebook