18

Figyelem! Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretné, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használjon szűrőprogramot!

Még nem vagyok 18 éves

A P&G CES 2021 LifeLab Experience bemutatja- Virtuális séta a jövő otthonában

Megosztás
Otthon

2021. január 12. – Las Vegas-i idő szerint ma reggel nyolc órakor a Procter & Gamble megnyitotta új P&G LifeLab Everyday nevű virtuális kiállítását az első online térben megrendezett Consumer Electronic Show eseményen. Ez a virtuális résztvevők és a nyilvánosság számára elérhető, magával ragadó platform ötvözi a digitális újdonságokat a virtuális valósággal, és bemutatja, hogy a fogyasztók által ihletett innovációk és technológiák hogyan befolyásolhatják világszerte 5 milliárd ember mindennapjait a P&G termékeken keresztül.


Otthon * egészség és higiénia * fenntartható fogyasztás
virtuális kiállítás a P&G LifeLab szervezésében


2021. január 12. – Las Vegas-i idő szerint ma reggel nyolc órakor a Procter & Gamble megnyitotta új P&G LifeLab Everyday nevű virtuális kiállítását az első online térben megrendezett Consumer Electronic Show eseményen. Ez a virtuális résztvevők és a nyilvánosság számára elérhető, magával ragadó platform ötvözi a digitális újdonságokat a virtuális valósággal, és bemutatja, hogy a fogyasztók által ihletett innovációk és technológiák hogyan befolyásolhatják világszerte 5 milliárd ember mindennapjait a P&G termékeken keresztül.

„A fogyasztók egyre inkább megbízható, kiváló teljesítményű termékekre támaszkodnak mindennapi életükben. – állítja Marc Pritchard, a P&G márkaigazgatója. – Virtuális P&G LifeLab Everyday kiállításunk bemutatja, hogy a technológia hogyan alakítja, táplálja az innovatív termékeket, és hogyan alkotunk olyan márkákat, amelyek valóban könnyebbé tehetik mindennapjainkat.”



A P&G LifeLab Everyday látogatói a virtuális platformra való belépéskor egy saját avatárt létrehozva fedezhetik fel a LifeLab kiállítást, és ismerkedhetnek meg számos otthoni technológiával és újítással, valamint videókat és előadásokat láthatnak a fogyasztók által inspirált fejlesztések jövőjéről, többek között az alábbi újításokról:

  •  Oral-B iO: a fogkefe, amely kívül-belül újragondolja a fogmosást, áttörő innovatív funkciókkal és formatervezéssel. Súrlódásmentes mágneses meghajtója és speciális kefefeje a lengő, forgó sörtéket mikrorezgéssel ötvözi.

  •  EC30: a tisztítás és tisztálkodás még tisztább módja. A továbbfejlesztett EC30 fenntarthatóbb, mint a hagyományos folyékony tisztító- és tisztálkodószerek, víz nélkül, csak az alapvető kémiai anyagok felhasználásával és műanyag csomagolás nélkül készül. A mágikus darabka EC30 másodpercek alatt aktiválódik vízzel, hab képződik belőle, és alapos tisztaságot varázsol.

  •  Febreze Fade Defy Plug Air Freshener: az első elektromos árammal működő légfrissítő beépített mikrochip technológiával - amelyet átfogó fogyasztói kutatások előztek meg - digitálisan szabályozza, hogy mennyi illat szabadul fel, meghatározva az illat optimális kibocsátását és intenzitását, folyamatos frissességet biztosítva 50 napig . LED lámpája világít, amikor eljött az utántöltés ideje. Csak akkor működik, ha mozgást érzékel a helységben.


  • Microban 24: forradalom az otthoni fertőtlenítésben, mely 24 órán keresztül védi a felületeket a baktériumok terjedésétől és szaporodásától, az utasításoknak megfelelő használat esetén, több érintés után is .

  •  Dawn Powerwash Dish Spray (pumpás edénytisztító): A permetezéssel aktivált hab segítségével az áztatás szükségtelenné válik, mert a hab hozzátapad az étel okozta szennyeződésekhez, és a zsíros edények ötször gyorsabb tisztítását biztosítja . Nincs más dolgunk, mint ráfújni az edényre, letörölni és öblíteni.
  • Az 50-Liter Home Coalition a P&G által összefogott és vezetett, iparágakon és szervezeteken átívelő kezdeményezés, amely fenntartható megoldások kidolgozására törekszik a technológia segítségével a víz otthoni és városi közműrendszerben történő felhasználására, a városokban előforduló vízhiány kezelésére. A cél az otthonokban a vízfelhasználás minimumra való csökkentése, termékek és technológiák segítségével.


A P&G LifeLab Everyday betekintést enged a P&G Bar-ba is, ahol a partnerek és vállalkozók oszthatják meg legújabb ötleteiket és inspirációikat a P&G technológiai és innovációs szakértőivel; a vállalatnál dolgozni kívánók pedig felfedezhetik az előttük álló lehetőségeket tehetséggondozásra specializálódott kollégák segítségével.

A P&G LifeLab Everyday kiállítás alkalmával a vállalat idén harmadszorra szervezi meg éves Innovációs Versenyét, ahol kezdő vállalkozók legújabb innovatív megoldásaikat mutatják be annak reményében, hogy a P&G Ventures partnereként folytathassák termékfejlesztéseiket, ahol már olyan termékek kerültek piacra, mint a Zevo vagy az Opté.

A kiállítótérben a vállalat szájápolási és háztartási szakértői is szerepelnek, valamint megtekinthető a Bounty által bemutatott „Hogyan tartsunk fent egészséges otthont?” című exkluzív rövidfilm, amely szemlélteti a baktériumok gyors terjedését, és bemutatja Dr. Charles Gerba, mikrobiológus ajánlását a tiszta otthon fenntartására.

A CES kiállítás végével a P&G LifeLab nyitva marad a látogatók előtt a www.pglifelab.com webcímen. "Izgalmas jövőt látunk magunk előtt a P&G LifeLab számára a CES-en túl is" - mondta Phil Duncan, a P&G design vezetője. "Azért fektettünk ennyi energiát ebbe a nem mindennapi virtuális platform létrehozásába, mert úgy gondoljuk, hogy a fogyasztókkal, a partnerekkel, a médiával és másokkal való kapcsolattartás legjobb módja, ha megengedjük, hogy bepillanthassanak a kulisszák mögé.”

A CES látogatói a Procter&Gamble kiállítói oldalán keresztül férhetnek hozzá a vállalat virtuális LifeLab platformjához. Minden látogató csatlakozhat a platformhoz a www.pglifelab.com címen. A regisztráció után a látogatók bejárhatják a virtuális platformot, ott akár a jövőre fókuszáló beszélgetésekbe is becsatlakozhatnak, megtekinthetik a termékbemutatókat, élő eseményeket, de akár vásárolhatnak vagy előrendelhetnek a termékekből. Az esemény teljes menetrendje a weboldalon érhető el.



*******

A Procter & Gamble-ről:
A vállalat portfoliója az egyik legerősebb a világon olyan megbízható, minőségi és vezető márkákkal, mint az: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, and Whisper®. A P&G csapata mintegy 70 országban van jelen világszerte. A P&G-ről és termékeiről szóló legfrissebb hírekért és részletes információért látogasson el a http://www.pg.com oldalra. További információkért kövessen minket közösségi média oldalaink valamelyikén: Twitter, LinkedIn, Instagram, Facebook


Megosztás


  • Rendszeresen megmutatnád írásaidat ebben a témában nagyközönség előtt? Küldj nekünk egy mintát és elérhetőséget. Kapcsolat

  • Online hirdetnél, de nem tudod hol és hogyan? Vedd fel velünk a kapcsolatot, és küld el weboldaladat! Médiaajánlat

Otthon

Hirdetés




Hirdetés





Hirdetés


Népszerű cikkek