18

Figyelem! Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretné, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használjon szűrőprogramot!

Még nem vagyok 18 éves

Az Euronics tovább erősít online - A Mindshare nyerte az Euronics digitális médiatenderét

Megosztás
Pay

2020. február 11. – Az Euronics idén még nagyobb hangsúlyt fektet online marketing stratégiájának erősítésére. A meghirdetett digitális médiatenderét a Mindshare médiaügynökség nyerte el, akikkel februárral meg is kezdődött a közös munka.


A digitális kommunikáció hatékonysága érdekében a jövőben az új ügynökség kiemelt feladatai közé tartozik az átfogó médiatervezés, a teljes körű PPC menedzsment (Facebook és Google Ads), a direkt és organikus csatornák fejlesztése és a SEO. Ezenkívül a webáruház hosszú távú stratégiájának megalkotásában is aktívan részt vesznek majd.

„A tendert azért írtuk ki, mert 2020-ban dinamikus fejlődést várunk az online márka ismertségünkben és a visszatérő vásárlói bázisunkban, mindezt az online hirdetési hatékonyságunk további növelése mellett. A növekedési szempontokon túl fontosnak tartjuk, hogy az új piaci lehetőségekre és innovatív megoldásokra is rálássunk, ezeket lehetőség szerint az elsők között próbáljuk ki.” - mondta Hunyady Beatrix, marketing osztályvezető, majd hozzátette - „Vártuk már a közös munkát a Mindshare csapatával, mely során olyan médiaszakemberekkel dolgozhatunk együtt, akikre nyugodt szívvel bízzuk jövőbeni kampányainkat. Hálásak vagyunk a Mito-nak is, velük tettük le az Euronics digitális kommunikációjának alapjait, rengeteget tanultunk tőlük szakmailag.”


Célok
Az Euronics célja, hogy az omnichannel értékesítési modellt minél jobban támogató digitális kommunikációt folytasson; hogy piaci- és ismertségi szempontok szerint is elérje az online divízió azt a szintet, ahova az offline értékesítési csatornákkal eljutott. A vállalat, 69 üzlete kiterjesztésének tekinti az online értékesítési csatornát, ehhez tervezett közös stratégiát a Mindshare ügynökséggel.

„Az egyik legjelentősebb e-kereskedelmi szereplővel együtt dolgozni óriási megtiszteltetés és kihívás számunkra. Ebben a szektorban csak a leghatékonyabb hirdetési megoldásokkal és digitális stratégiával lehet elérni az üzleti célokat, ehhez pedig partnerségre van szükség az ügyfél és az ügynökség között. Az Euronics abszolút így gondolkozik erről a kapcsolatról, ez már a tender kiírásakor is nyilvánvalóvá vált számunkra, amely sok lehetőséget rejt magában. A digitália teljes palettáján, legyen szó analitikáról, SEO-ról, PPC vagy Programmatic kampányokról támogatni fogjuk az Euronics csapatát a céljaik, céljaink elérésében. Izgatottan várjuk a közös munkát. - mondta Lunczner Ádám, a Mindshare Chief Media Directora.

Az Euronics korábban a Mito-val dolgozott együtt. 2017 őszétől az elmúlt évek folyamatos újításainak, kreatív ötleteinek köszönhetően, a közös munka eredményeként sikerült elérni, hogy mára az Euronics már webáruházként is jelen van a vásárlók fejében. A fokozódó verseny, az online csatornák erősödéséhez való alkalmazkodás számos kihívást hozott, de a vállalat vezetői pozitívan tekintenek vissza a közös munkára és sikeresnek ítélik a múltbeli együttműködést.


Az Euronics Műszaki Áruház - Vöröskő Kft-ről: 

A veszprémi székhelyű Vöröskő Kft.-t 1989-ben alapították, tulajdonosai magyar magánszemélyek. A cég 2001 áprilisában csatlakozott az Euronics International Ltd. nemzetközi beszerzési társuláshoz, amelyhez 36 országban több mint 8 800 üzlet tartozik. Az Euronics már Magyarország minden megyéjében jelen van. A Vöröskő Kft. árbevétele 2018-ban meghaladta a bruttó 74 milliárd forintot. A cégcsoport összesen 1260 dolgozót foglalkoztat, országszerte 69 áruházzal rendelkezik.


Megosztás


  • Rendszeresen megmutatnád írásaidat ebben a témában nagyközönség előtt? Küldj nekünk egy mintát és elérhetőséget. Kapcsolat

  • Online hirdetnél, de nem tudod hol és hogyan? Vedd fel velünk a kapcsolatot, és küld el weboldaladat! Médiaajánlat

Pay

Hirdetés




Hirdetés




Te leszel az első! Ezt még senki nem olvasta!

Iratkozz fel, hogy ezek a cikkek eljussanak hozzád!

Meglepetéssel készülünk neked ünnepek alkalmával!
További információk



Hirdetés


Népszerű cikkek