18

Figyelem! Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretné, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használjon szűrőprogramot!

Még nem vagyok 18 éves

Plank 2.0 gyakorlat kombinációk – Kombinálva még hatékonyabb

Megosztás
Életmód

Feszes has és fenék, búcsú az puha karoktól, formás lábak… Az oly népszerű plank gyakorlat variációival még gyorsabban elérhető a kívánt alak. Amikor az alap feladat már megy!


Amikor lejutottunk arra a szintre, hogy egész testünket megfeszítve alkarjainkon és lábujjainkon támaszkodva megtartjuk magunkat legalább 5-10 másodpercig, akkor jöhet a következő fokozat.
A plank gyakorlatot kombinálni lehet felemelt karokkal és lábakkal.
Meg is mutatjuk hogyan!
A kombinált plank gyakorlatok által még hamarabb érjük majd el a kívánt testformát, ráadásul erőnlétünk is az egekbe szökik majd.
A kombinált plank gyakorlatokkal akár 30 nap alatt (amennyiben naponta végezzük) nagyon látványos eredmény érhető el.
Nem írjuk le a képi illusztrációt, mert tökéletesen látszik a helyes testtartás.


Nyújtott láb emelés

Nyújtott karok, nyújtott lábak, a törzs vízszintes helyzetben van! Ez nagyon fontos minden plank gyakorlatnál, mert hamar túlterhelhetjük derekunkat. Tehát a fenék nem lóghat, és nem is mutathat az égbe. Természetesen a nem szabályos testtartással könnyebb lenne a feladatot elvégezni, ezért legyen gyanús, ha nem érzünk nehézséget az első időben a gyakorlat kivitelezésekor.
Lábainkat felváltva emeljük fel csípő magasságig. De csakis addig!


Csak a kéz 1

Megtartjuk magunkat, és felváltva emeljük fel teljesen kinyújtott karjainkat előre fele. A törzs feszes, a fenék nem lóg!

Csak a kéz 2

Megtartjuk magunkat, és felváltva emeljük fel teljesen kinyújtott karjainkat oldalra. A törzs feszes, a fenék nem lóg!



Lábszár

Lábunkat behajlítva húzzuk mellkasunk felé, ameddig csak tudjuk. Ezt a gyakorlatot is felváltott lábakkal végezzük.
Még tökéletesebb lesz a gyakorlat, ha spicceinket is megfeszítjük.

A plank gyakorlatok esetében nagyon nehéz általánosítani, hogy melyik gyakorlatból mennyit végezzünk és milyen gyakran. Ezt érezni kell.
Nagyban függ fizikai erőnlétünktől, testsúlyunktól és nem utolsó sorban akaraterőnktől, hogy melyik gyakorlatból mennyit tudunk egy alkalommal elvégezni.
A lényeg nem a mennyiségen lesz, hanem azon, hogy a gyakorlatokat teljesen szabályos, előírt testtartással végezzük. Ezt elsajátítani is időre lesz szükség, később ez már rutin feladat lesz. 


Megosztás


  • Rendszeresen megmutatnád írásaidat ebben a témában nagyközönség előtt? Küldj nekünk egy mintát és elérhetőséget. Kapcsolat

  • Online hirdetnél, de nem tudod hol és hogyan? Vedd fel velünk a kapcsolatot, és küld el weboldaladat! Médiaajánlat

Életmód

Hirdetés




Hirdetés




Te leszel az első! Ezt még senki nem olvasta!

Iratkozz fel, hogy ezek a cikkek eljussanak hozzád!

Meglepetéssel készülünk neked ünnepek alkalmával!
További információk

Hirdetés

Hirdetés



Népszerű cikkek