18

Figyelem! Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretné, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használjon szűrőprogramot!

Még nem vagyok 18 éves

Fogynál a hasadból? – Ezeket a hibákat ne kövesd el!

Megosztás
Életmód

Sportolsz, megfelelően táplálkozol, de, amikor leülsz még mindig ott vannak hasadon a hurkák… Hasból fogyni a legnehezebb, mert itt a legtartósabb a zsír. Mindazonáltal zsírra szüksége van a szervezetnek, mert védelmet jelent.


A következő hibákat szinte mindenki elköveti, és ezért lesz sikertelen a hasi zsír eltüntetése. 




Csak hasra edzeni
Az, ha valaki minden este 30 felülést megcsinál (valljuk be ilyen nincsen), az nem sokat ér.
Ugyanis ez a gyakorlat csak a hasi izmok egy részét mozgatja meg. Ezért nagyon fontos, hogy az egész testet átmozgassuk, és izmot építsünk. Tetőtől talpig!

Mindig ugyan azok a gyakorlatok
Ugyan úgy, ahogyan az emberek, az izomzat is ráun, ha mindig ugyan azt a feladatot végeztetjük vele.
Ezért érdemes legalább heti 2 alkalommal különféle sportolási formát választani.
Erőkifejtés, pulzusszám növelés, stb…


Túl sokat eszel
Azt gondoljuk, hogy szuper fogyókúrás ételeket eszünk, mint például a saláta, fehérjében gazdag húsok, zsírszegény túró, tejföl és még sorolhatnánk.
De ezekből is lehet túl sokat enni. Különösen a szószok és egyéb apró falatkák tudják megnövelni a kalóriabevitelt. Ezzel végül elérhető, hogy jóval több kalóriát veszünk be szervezetünkbe, mint, amennyit elégetünk.
Fontos! Azért, mert egy termékre az van írva, hogy nem tartalmaz tartósítószert, nem feltétlenül kalóriaszegény is!

Túl kevés fehérjét eszel
A fehérje, bár csak kevesen tudják, de kifejezetten támogatja a hasi zsír leépülését.
A fehérjékben gazdag élelmiszereket a szervezet hosszú időn keresztül emészti, serkenti mindeközben az anyagcserét, és támogatja az izmok épülését.
Tehát, aki hasból szeretne fogyni, annak ajánlott a tojás, csirkehús és például a csicseriborsó! 



Sok stressz
Stressz hatására rengeteg kortizol szabadul fel a testben, ami egy olyan hormon, mely lelassítja az anyagcserét, és egyben felelős a vércukorszint egyensúlyáért is. Vércukor szintünk pedig felelős éhségérzetünkért.
Két típus létezik:
Stressz evő és stresszre nem evő. Sajnos azonban a többség a stresszre evők típusához tartozik. 

Nem adunk elég időt
Van, aki azt gondolja, hogy 1-2 hét alatt le lehet faragni hasáról a szírt. De ez nem így van!
Az izomépítés egy nagyon hosszadalmas folyamat, és hónapokba is beletelhet, mire látványos eredményt elérhetünk. Ez természetesen nagyban függ testalkatunktól, táplálkozási szokásainktól és életvitelünktől.
A tudatosság nagyon fontos.

Rengeteg sport mellett sem fogysz

Lapozz tovább, és olvasd el miért nem fogysz sport mellett...




  • Rendszeresen megmutatnád írásaidat ebben a témában nagyközönség előtt? Küldj nekünk egy mintát és elérhetőséget. Kapcsolat

  • Online hirdetnél, de nem tudod hol és hogyan? Vedd fel velünk a kapcsolatot, és küld el weboldaladat! Médiaajánlat

Életmód

Hirdetés




Hirdetés




Te leszel az első! Ezt még senki nem olvasta!

Iratkozz fel, hogy ezek a cikkek eljussanak hozzád!

Meglepetéssel készülünk neked ünnepek alkalmával!
További információk

Hirdetés

Hirdetés



Népszerű cikkek