18

Figyelem! Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretné, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használjon szűrőprogramot!

Még nem vagyok 18 éves

Renewal diéta – Antioxidánsokkal fogyni és egyszerre fiatalodni!

Megosztás
Életmód

Mi sem hangozhatna jobba, mint antioxidánsokkal fogyni! Igen! Ma már ilyen is van! Ez a legújabb diéta trend!


Az antioxidáns ma már mindenki számár ismert, hiszen méregtelenít, széppé tesz, és még fogyni is lehet vele. 


Tiszta megújulás! 

Egyszerre erősítjük immunrendszerünket, méregtelenítünk, fiatalossá teszi a bőrt…
De mit is jelent az ANTIOXIDÁNS diéta?

Hogyan működik?

Az étrend megértéséhez először érdemes megtudni, mi maga az antioxidáns.
Az antioxidánsok olyan gyűjtő csoport, mely mindegyike semlegesítő hatással bír az úgynevezett szabad gyökökre a szervezetben.
Ezek kifejezetten reaktív oxigén vegyületek, melyek megtámadják és károsítják az egészséges sejteket. 

Szervezetünkben a szabad gyökök kialakulnak a környezeti szennyeződésektől, rossz étrendtől, alkoholtól, dohányzástól, UV sugárzástól és még sorolhatnánk.
A szabad gyökök sejtjeinket oxidatív elemekre bontják, és elzárják az elektronokat a szervezet többi molekulájától.
Kis mennyiségben ez nem jelent problémát, de nagy mennyiségnél már igen.
Például ez a jelenség felelős a megereszkedett, rugalmatlan bőrért, rákos sejtek kialakulásáért, stroke kialakulásáért, szívproblémákhoz vezet.

Az ANTIOXIDÁNSOK VISZONT!

Az antioxidánsok viszont megfogják ezeket a szabad gyököket, és ártalmatlanítják azokat.
Ezen túlmenően már kutatások is igazolják, hogy az antioxidánsok csökkentik az étvágyat, miközben fokozzák az anyagcserét.

Hogyan juthatunk MEGA sok antioxidánshoz?

Testünk maga is képez antioxidánsokat enzim formájában.
Ezen kívül még az élelmiszerekből juthatunk antioxidánsokhoz.

Milyen élelmiszerek gazdagok antioxidánsokban?

Például a friss gyümölcsök, különösen a bogyós gyümölcsök, citrusfélék, alma vagy a zöldségek.
Leginkább zöldségek közül a zöld levelűek, mint például a brokkoli, spenót, sóska.
Ezeken túlmenően magas antioxidáns tartalma van a sárgarépának, paradicsomnak.
Továbbá antioxidánsok találhatók még nagy mennyiségben az egészséges zsírokat tartalmazó diófélékben, hidegen sajtolt olajokban, tojásban.
De meglepően a teákban és a kávéban is!

Mi a RENEWAL diéta étrendje?

Egy ausztrál orvoshoz, Vincent Chandrawinata-hoz köthető, aki kifejlesztette a renewal diétát.
Az ő véleménye szerint ma az emberek rendkívül helytelenül táplálkoznak, és nagyon kevés antioxidánst visznek be szervezetükbe, ami meg tudná védeni szervezetüket a szabad gyököktől.
Hiányzik a C-vitamin, E-vitamin, cink, Omega 3 zsírsavak, szelén és fitokemikáliák bevitele természetes úton.

A „megújulás” étrendje erősíti az immunrendszert, megakadályozza a bőr öregedését, megelőzheti a magas vérnyomás és a szív-és érrendszeri betegségek kialakulását, és hatékony lehet a rák kialakulásának csökkentésében is.

Mit kell enni?
Reggeli: Egy turmix banánból, spenótból, és bogyós gyümölcsből.
Délelőtt: Megihatunk egy csésze kávét vagy teát.

Ebéd: Sovány fehérjeforrás, mint például sovány marhahús, borjú, sertés sok zöldséggel.
Ebéd után: Egy csésze tea.

Vacsora: Sovány fehérjeforrás, például csirke vagy pulyka sok zöldséggel.
Vacsora után: Egy alma, fél avokádó, narancs, marék mogyoró, mandula.


Megosztás


  • Rendszeresen megmutatnád írásaidat ebben a témában nagyközönség előtt? Küldj nekünk egy mintát és elérhetőséget. Kapcsolat

  • Online hirdetnél, de nem tudod hol és hogyan? Vedd fel velünk a kapcsolatot, és küld el weboldaladat! Médiaajánlat

Életmód

Hirdetés




Hirdetés




Te leszel az első! Ezt még senki nem olvasta!

Iratkozz fel, hogy ezek a cikkek eljussanak hozzád!

Meglepetéssel készülünk neked ünnepek alkalmával!
További információk

Hirdetés

Hirdetés



Népszerű cikkek