18

Figyelem! Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretné, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használjon szűrőprogramot!

Még nem vagyok 18 éves

7 gondolati HIBA, amit biztosan elkövetsz DIÉTA előtt

Megosztás
Életmód

Hetek, hónapok is eltelhetnek mire végre elkezdünk valamilyen diétát. Van, akinél az élet mutat rá, hogy ideje fogyókúrázni. Még el sem kezdted a diétát, már gondolkodsz rajta, ráadásul biztosan ROSSZUL!


A helytelen gondolatok nagyban befolyásolják a diéta sikerességét.
Ráadásul negatívan!
Mire elkezded a diétát, olyan elvárásaid lesznek, melyek sosem fognak sikerülni, mert túlgondoltad!

Agyunk hihetetlen módon képes befolyásolni a testünkben végbemenő folyamatokat.

Most mutatunk 5 olyan rossz gondolatot, melyek szinte mindenki fejében megfordulnak már a diéta megkezdése előtt!

1. Csak fekete és fehér

A prevetino.com felmérése szerint a fekete-fehér gondolkodás az egyik leggyakoribb hiba, amit szinte mindenki elkövet. Mindet vagy semmit akarunk! És ha a fogyás sikerei nem azonnal érkeznek, akkor abbahagyjuk, és az esetek többségében sosem kezdjük újra.
A fogyás így gondolati szinten lehetetlen feladat lesz és a mérleg ebben a legnagyobb ellenség!
Mi segíthet?
Nincsen értelme nyomást gyakorolni magunkra, ehelyett tűzzünk ki reális célokat. Ne hagyjuk, hogy a kisebb csalódások eltántorítsanak REÁLIS célunk elérésétől.

2. Általánosítás

Az általánosítás már a fekete-fehér gondolkodás egyik következménye, folytatása.
Amennyiben egy típusú diéta nálunk nem működik, rögtön ráhúzzuk, hogy az rossz.
Mindig szerencsétlenül választanánk meg a diétát?
legyünk inkább vegetáriánusok?
Az ilyen általánosítások és szélsőségesség kontraprodukrtív, különösen, ha fogyni szeretnénk.
Próbáljunk ki minél több súlycsökkentő módszert, hagyjunk időt a hatásnak, mielőtt kategorikusan elutasítanánk.

3. A negatívra koncentrálni

Már 5 kilót fogytunk, és csupa jó visszajelzéseket kapunk környezetünktől.
fejünkben azonban mégis az jár, még nem fogytunk eleget.
Ez nagyban gátolhatja a fogyás sikerességét.
Örüljünk a sikernek, hiszen tettünk érte!

4. Pozitívumok kritizálása

Már meg sem halljuk, ha valaki elmondja milyen csinosak vagyunk, mert nagyon sokat fogytunk.
Csak üres frázisként gondolunk rá.
Vagy el sem hisszük.
Ez a gondolkodás eltorzíthatja önképünket, és sosem tudunk majd örülni annak, hogy lefogytunk.
Ráadásul környezetünket is zavarni fogja, hiszen nem értik mi miért nem tudunk velük örülni SAJÁT sikerünknek!
Azok, akik mindig rossz fényben látják magukat, gyakran hoznak rossz döntéseket.


5. Mások miatt
Szintén rossz gondolat, amit sokan elrontanak, miszerint csakis az a fontos, mit gondolnak mások.
Soha nem szabad elfelejteni, a diétát csakis magunk miatt csináljuk, és az, hogy mások később mit gondolnak, az már csak egy pozitív következmény.
Sokak fejében él a gondolat, miszerint a másik esetleg többet fogyott adott idő alatt, esetleg ugyan azzal a diétás módszerrel.
Aki mások miatt kezd el diétázni sosem érheti el az elégedettség állapotát, mert a negatív gondolatok felülkerekednek, és uralnak mindent. Még azt is elnyomják, ami jó lehet!

6. Megtalálni magunkat új testünkben 

A külső megváltozása hatást gyakorol kisugárzásunkra.
Ez tény!
De ha ezt a külsőt már előre elképzeljük, és csak ez motivál, csak erre tudunk majd koncentrálni. Holott a fogyás maga egy folyamat, ami közben is érnek minket ingerek, változik testünk, és ezt értékelni kell.
Mikor van az az időpont, amikor elérjük új testünket?
Nincsen ilyen időpont! A folyamat közben kell felismerni a változást, és ahhoz alakítani mindennapjainkat.
Aki ezt a hibát ki tudja zárni, napról napra jobban fogja magát érezni testében, boldogabb lesz, és nyitott lesz az újdonságokra.

7. Büntetni önmagunkat

Büntetésnek számít, ha testünket sanyargatjuk, még kevesebbet eszünk, mert például az elmúlt napokban nem annyit mutatott a mérleg, mint elvártuk.
Sokan beleesnek ebbe a hibába, és napokig még kevesebbet esznek, csakhogy elmozdulás történjen a kilók számát illetően.
A türelem nagy erény, és ezt gyakorolni kell!


Megosztás


  • Rendszeresen megmutatnád írásaidat ebben a témában nagyközönség előtt? Küldj nekünk egy mintát és elérhetőséget. Kapcsolat

  • Online hirdetnél, de nem tudod hol és hogyan? Vedd fel velünk a kapcsolatot, és küld el weboldaladat! Médiaajánlat

Életmód

Hirdetés




Hirdetés




Te leszel az első! Ezt még senki nem olvasta!

Iratkozz fel, hogy ezek a cikkek eljussanak hozzád!

Meglepetéssel készülünk neked ünnepek alkalmával!
További információk

Hirdetés

Hirdetés



Népszerű cikkek