Mell alatti zsírpárnák eltüntetése

Zsírpárnák a mell alatt?

Pedig, amikor kihúzzuk magunkat nem látszanak..

Már, akinél…

A legrosszabb talán akkor, amikor leülünk, és a kisebb vagy nagyobb redők bizony jól láthatók lesznek.

Ismerős ugye?

Még a vékony testalkattal rendelkező nőknél is előfordul a mell alatti zsírszövet.

  • Milyen szerepet játszik a melltartó?
  • Tudunk már most, azonnal tenni a mellkasi zsírpárnák eltüntetése érdekében valamit?
  • Milyen edzésforma, vagy gyakorlat segít eltüntetni ezeket a zsírpárnákat a mellkasról?
  • Van valami házi praktika esetleg?
  • Létezhet, hogy plasztikai műtét nélkül is meg lehet szabadulni ezektől a szírpárnáktól?
Még a sovány nőknek is van mellkasi zsír testükön!

Meglepő ugye?

Pedig így van!

Ez hajlam kérdése is sajnos.

 

Milyen szerepet játszik a melltartó?

Bizonyos körülmények között a melltartó igenis nagy szerepet játszhat, hogy van-e mell alatti zsírpárnánk vagy sem.

Fontos!

Aki túl kicsi melltartót visel általában, ami a mellkas körméretét jelenti, még ha nem is lenne feltűnő a zsírpárnája, az lesz, hiszen a melltartó belevág a húsba, és ruhán keresztül is jól látható lesz a kidudorodás. Ez igazán előnytelen.

 

2 ujj szabály

Hogyan állapíthatom meg, hogy jó mellkasméretű melltartót vásároljak?

Két ujjunknak be kell bőséggel férnie a melltartó mellkas pántja alá.

Ezt a szabályt megfogadva, a mell alatt vagy mellkason található zsírpárnák még akkor sem fognak extrán látszódni, amikor leülünk.

Ez volt az "optikai tuning" megoldás, viszont azonnal segít. "Egy kicsit."

Mit tehetünk már most azonnal?

Igen, azonnal tehetünk valamit csinos kinézetünk érdekében.

Különösen munkahelyünkön, amikor az asztalnál ülünk (aki irodai munkát végez) ülünk órákon keresztül, a zsírpárnák pedig ott tornyosulnak mellünk alatt, mellkasunkon.

Ez így a szomorú életkép, de mégis igaz.

Álljunk fel többször, nyújtózzunk ki, és visszaülve székünkre, igyekezzünk kihúzni magunkat, hasunkat megfeszíteni.

A többszöri felállással és nyújtózással erősödik hátizmunk, és hasizmunk is. Egyre jobban fogjuk érezni magunkat, és idővel az eredmények is elkezdenek látszani.

Milyen gyakorlat fókuszál kifejezetten a mell alatti és mellkasi területre, ha zsírégetésről van szó?

Érdekes és sokszor banálisnak hangzó gyakorlatok lehetnek segítségünkre.

Ráadásul rossz hír azoknak, akik lusták, és a kifogásokat keresik, miszerint nem kell edzőterembe menni.

Mert mindegyik gyakorlat otthon is elvégezhető.

Úgyhogy nincsen kifogás.

Gyakorlat, melyek segítenek:
  • ugrálás (erősíti a mellizmot, átformálja a mellszövetet)
  • guggolás (erősíti a törzset is)
  • felülések (erősíti a hasizmot)
  • fekvőtámasz (erősíti a mellizmot és törzset is)

Miért éppen ezek?

Mert mindegyik erősíti törzsünket, és hasizmunkat, ami elér a mell alatti területre is, éppen oda, ahol zsírpárnáink találhatók.

Mennyit edzünk naponta?

Már napi 10-15 perc edzés eredményt hozhat.

Feladatonként érdemes 45 másodperces ciklusokat terveznünk.

Minden gyakorlat típus között legyen 15 másodperc pihenés.

A feladatok végén pedig jól nyújtózzunk ki, nyújtsuk meg hasizmunkat, lábizmainkat.

Lézeres megoldás

Csak bátraknak, és azoknak, akik nem éreznek elég erőt végig csinálni a természetes zsírégetést.

Ma már létezik a lézeres zsírleszívás, és hatékony is.

A költségekről érdemes tájékozódni, mert lehet, mégis rászánjuk inkább magunkat a koncentrált edzésre.

Olvassunk utána fórumokon is, kinek, milyen tapasztalata van. 

Címkék: mell alatti zsrpárnák lézeres zsírleszívás melltartó ökölszabály jó melltartóméret gyakolrat ülő munka
Tetszett? Itt kifejezheted
Ne csak a Facebookon ->
Még ez is érdekes: