Fogyókúra program 17 napra! - Hozd magad bikini formába 17 nap alatt!

Közeleg vagy már sokaknak meg is érkezett a pillanat, amikor előveszik a bikiniket.

Örülünk vagy sem?

Ez csak attól függ, mennyire érezzük magunkat jól bőrünkben, jobban mondva bikininkben.

Semmi gond, ha hideg hónapokban felszaladt pár kiló, mert nem kellenek hónapok hozzá, hogy eltüntessük őket.

Mindösszesen 17 napra van szükségünk.

Most mutatunk egy 17 napos diéta programot, mellyel garantáltan bikini formába hozhatjuk testünket.

Ezt a diéta programot Dr. med. Mike Moreni fejlesztette ki Amerikában.

A 17 napos diéta egy olyan holisztikus program, ami egészségesen vezeti végig a fogyás folyamtát, hogy elérjük kívánt testsúlyunkat.

Tudtuk-e, hogy testünk négy fázisra van beállítva a zsírégetés folyamatában?

  • Először aktiválja az anyagcserét.
  • Ezt követi a vegyes élelmiszerek bevitele, melyek változatosak, és a kalóriaszámok is hektikusan változnak. Ez megnöveli az energiafogyasztást szervezetünkben.
  • A harmadik és negyedik fázis tulajdonképpen egy kiegyensúlyozott táplálkozási mintát rögzít be. Ez a harmadik és negyedik fázis a legfontosabb talán, mert csak akkor tudjuk majd a kívánt, elért testsúlyunkat megtartani, ha ez a minta helyesen és örökre berögződik szervezetünkbe.

Mit együnk a 17 nap során, és mennyit?

1 fázis – Serkenteni az anyagcserét

Ahhoz, hogy testünk anyagcseréje eljusson a legmélyebb szintekre is, a 17 nap alatt tilos szénhidrátokat fogyasztani, mint például a kenyér, burgonya, alkohol, tészta, édességek.

Amit viszont ehetünk minden nap, azok a következők:

Száraz, zsírszegény húsok és zöldségek.

Egy-két evőkanál egészséges zsír. Ez fontos a zsírban oldódó vitaminok felszívódása miatt.

2 maréknyi gyümölcs, probiotikus élelmiszerek, mint a joghurt.

Aki ezt képes betartani, máris számolhat 17 nap alatt 5 kiló mínusszal testén. És máris közelebb vagyunk a kívánt bikini méret eléréséhez.
Reggelente induljon világosan, fénnyel napunk!

A reggeli nagyon finom és energiát ad.

Kifejezetten ajánlott reggel valamilyen túrókrémes, probiotikus joghurtot fogyasztani. Akinek ez nem szimpatikus, ehet reggelire gyümölcsöt, de csakis alacsony cukortartalommal, vagy főtt tojást.

Igyunk mellé egy csésze zöld teát. A zöld teában katekin található, ami gyorsítja az anyagcserét. Aki a kávé szerelmese, megihatja, de csakis édesítőszerrel, és alacsony zsírtartalmú tejjel.

Turbózzuk fel az anyagcserénket!

Ebédre ehetünk halat egészséges zöldségekkel!

Szervezetünknek szüksége van a proteinre,, amit nyerhetünk halakból, de ha ezt nem szeretjük, akkor sovány húsokból. Mellé együnk rengeteg zöldséget, salátát. A salátát ehetjük nyersen vagy párolva, de semmi esetre se főzzük meg a zöldségeket túlságosan.

Ki szereti például a lepényhalat?

Sárgarépával, paradicsommal, káposzta levéllel és gombával.

Rengeteg receptet készíthetünk, melyek kiadósak, színesek, nagyon finomak, és percek alatt elkészülnek.

Amikor ránk tör az éhség!

Mert erre az esetre is gondolni kell. Ekkor nem szabad kísértésbe esni!

Először is nagyon fontos, hogy ekkor is nyugalomban együnk. Egy gyümölcsöt, vagy salátát!

És nagyon fontos, hogy ezt 14:00-ig tegyük meg!

Egy kis fizikai aktivitás!

Az első kilók eltűntek, jöhetnek a következők!

Ehhez bizony mozogni kell, egy kicsit.

Ezzel egy időben következik a kalóriaszám lecsökkentése is. De nem kell megijedni!

Ez a kombináció égeti el igazán a felesleges zsírt testünkről!

Az anyagcsere folyamata felgyorsult, energiánk is van mozogni, hiszen bőven vittünk be egészséges proteint szervezetünkbe, és, ha e mellé még mozogni is elkezdünk, akkor lesz igazán látványos a fogyás. És ez a fázis egyben a géneket is aktivitásra bírja.

Most következik egy új szó, amit nem árt jól agyunkba vésni!

Ez a szó a KEMÉNYÍTŐ!

Naponta 1-2 evőkanál étkezési keményítő ajánlott ettől kezdve.

Reggelire együnk teljes kiőrlésű termékeket, gyümölcsöt, túrót, joghurtot. És bizony ebbe kell belecsempésznünk a keményítőt. Ez kreativitásunkon múlik.

Keményítőt természetes úton is bevihetünk szervezetünkbe. Ilyen élelmiszerek a kukorica, hüvelyesek. Húsok közül ebben a fázisban érdemes sovány marhahúst ennünk, bárányt vagy tenger gyümölcsit fogyasztani.

2 Fázis!

Már látható a körvonal és bikinivonal kirajzolódása!

Ettől kezdve engedélyezett egy kevés szénhidrát fogyasztása. Juhéjj! De csakis úgy, ha mellé rengeteg zöldséget és salátát fogyasztunk. 1/3 szénhidrát, ami lehet tészta, és 2/3 saláta vagy zöldség. Nem ám elcsábulni, és egy egész tányér spagettit megenni!

Ebben a fázisban szervezetünknek meg kell tanítani az új étkezési szokásokat. Ez az időszak erről szól. Tanulás a szervezetnek, hogy míg régen megettünk egy tényér tésztát saláta nélkül, addig ez mára megváltozott.

Jöhet a 3. fázis!

Most egy kicsit elengedhetjük magunkat, de csak akkor, ha mozgunk, rendszeresen betartjuk az 1/3-2/3 szabályt. Nos ekkor megihatunk naponta maximum egy pohár alkoholt. De a nassolás továbbra is tilos! Viszont nassolni valóként választhatunk valamilyen finom müzli szeletet, amit érdemes mindig otthon és táskánkban tartani. A müzli szelet csomagolásán figyeljük majd meg, milyen különbségek vannak kalória értében az egyes termékek között. Mert vannak!

Gyümölcsöt ebben a fázisban bármikor ehetünk.

4 fázis!

Végre elértünk ide!

Most az a kérdés, hogyan tarthatjuk meg szép bikini formánkat, ha már ennyit küzdöttünk érte.

Először is legyünk büszkék magunkra, amiért idáig eljutottunk!

De komolyan!

Könnyebb mondani, mint betartani, hogyan tartjuk meg jó alakunkat.

Szerencsére vannak olyan stratégiák, melyek segíthetnek, mert bizony, mint sok más dolog az életben, előbb fejünkben dől el. Agyunkat programozhatjuk, és testünk engedelmeskedik neki.

Hogyan állhatunk ellen a kísértésnek?

A 3 KANÁL szabály!

Erről még biztosan nem hallottunk!

Néha kell valami édes! És ez egyáltalán nem rossz.

De tartsuk be a 3 kanál szabályt!

Egyszerűen nevezzünk ki magunknak egy közepes nagyságú evőkanalat, vagy egy nagyobb méretű teáskanalat, és ezzel együnk. De mindig, mindenből csak 3 kanállal!

Ennyi mennyiség éppen elengedő lesz, hogy csökkentsük édesség utáni sóvárgásunkat, és közben meg tudjuk tartani csinos bikini formánkat.

Nem is olyan nehéz ez!

Étteremben

Egy kis trükk az étteremben, ha nem szeretnénk visszahízni, amit eddig leadtunk.

Az éttermekben a a felszolgált ételek arányaiban jóval több a proteint vagy szénhidrátot tartalmazó élelmiszer. Egyszerűen különítsük el őket a tányéron, és bizony, ha a köret burgonya vagy tészta, akkor ne együk meg az egészet. Nem is gondolnánk, de rengeteget számít kalóriabevitelben, ha erre odafigyelünk.

Kalória csapdák!

Ünnepek, mint a karácsony, születésnap, party. Ilyenkor rengeteg lehetőségünk van például az édességeken túl alkoholt is fogyasztani. Ha ekkor eleresztjük magunkat, elég csak egy-két hét, akkor hamar visszaszaladnak a kilók.

Az ilyen időszakokban különösen fontos, hogy ne hagyjuk ki a reggelizést!

Mert, ha az kimarad, akkor jön az éhségérzet, és a bekapok valamit, illetve az édességekből is sokkal többet fogunk majd kívánni.

Utazáskor is soványnak maradni

Hosszú autóút, és a pihenőhelyek. Ezt mindenki ismeri. Érdemes az útra otthon csomagolni szendvicset, amibe azt teszünk, amit mi gondolunk. Ráadásul zsemléből is teljes kiőrlésűt választunk. A pihenőhelyeken biztosan nem tesznek a szendvicsbe annyi salátát, mint mi otthon. Ezzel nem csak a kalóriákat tudjuk kontrollálni, hanem pénztárcánkat is kíméljük.

Sportolás

Előfordulhat, hogy az új étkezési szokásaink és új életmódunk nagyon is tetszik nekünk.

Egy kis ösztönzés, mi mindent csinálhatunk akár naponta 15-20 percben.

Kerékpározás, gyaloglás, sétálás, úszás, cardio edzés, jóga.

Ezek a mozgásformák egyben hozzák aktivitásba szervezetünket, egészségesen elfáradunk estére és nem csak fejben. Ráadásul a kalóriákat is égetik.  

Egy kis motiváció

Címkék: bikini alak 17 nap alatt fogyni rövidtávú fogyás fogyókúra program 17 napos diéta
Tetszett? Itt kifejezheted
Ne csak a Facebookon ->
Még ez is érdekes: