Alvás diéta – Soha ne próbáld ki!

Ez „alvás diéta” nem az „SLIM - alvás” diéta!

Nagyon sokan egybemossák a kettőt, csakhogy az egyiktől anorexiás lehetsz, míg a másiktól akár fogyhatsz is.

Döbbenetes diéta hódít világszerte, és egyre többen ki is próbálják SAJNOS!

Olcsó, hatékony, viszont VESZÉLYES!

Azt tudjuk, hogy aki keveset alszik hízni is fog jó eséllyel, mert az ébren töltött időhöz energiára, az energiához táplálékbevitelre van szükség.

Ezért nem is meglepő, ha valaki rendszeresen éjjelente is dolgozik, hogy eszeget közben.

Az új diéta trend, aminek a neve ALVÁS DIÉTA nem másról szól, mint arról, hogy aludjunk sokat, és akkor nem eszünk, így fogyunk.

Ez a fogyókúra trend olyan mértéket öltött, hogy mára sokan altatót szednek, hogy aludni tudjanak, mert szervezetünk normál esetben nem igényelne ennyi alvást.

Egy ilyen egyszerű elv miatt született már sok blog, ellene és mellette is érvelve.

A végeredmény megdöbbentő!

Az alvás diétát bevállalók közül, akik altatókat is szednek, közel a 25% küzd ma anorexiával és e mellé gyógyszerproblémákkal is.

Vannak olyanok, akik minimálisra csökkentették az ébren töltött órák számát, ami elérheti az akár 4 órát is. Kérdés, napi 4 órában mit tudunk magunkkal kezdeni, mert ennyi idő nem elég sem dolgozni járni, és arra sem, hogy éljünk. Az anorexia nagyon súlyos betegség, és végkimenetele halálos is lehet.

Nem összekeverendő a „SLIM” alvásdiétával!

A legrosszabb, hogy sokan a betegesen sok alvást összemosták a valóban hatékony és egészséges SLIM alvásdiétával.

Ez nagyon szomorú.

Mi a SLIM alvás diéta?

Tény, hogy az egészséges alvás ritmusa segít a fogyásban, hiszen befolyással van hormonháztartásunkra, és ez fordítva is igaz. Hormonzavar esetén megjelenhet alvászavar is.

A SLIM diéta egy kifejezetten kronológiai metabolikus ritmust követ, melyben elkülönítjük a nappali és éjjeli ciklust. Azaz, a nap folyamán a szénhidrátok kerülnek feldolgozásra az izmokban és az agyban.

Amennyiben ebben a ciklusban szervezetünk igényét meghaladó mennyiségű szénhidrátot viszünk be, úgy az elraktározódik, és felhalmozódik.

Ezért az étkezéseket az inzulinszint emelkedéséhez és csökkenéséhez kell igazítani.

Mit jelent ez?
  • Délelőtt szénhidrátot ajánlott fogyasztani.
  • Délben és este vegyes étrendet, fehérjével kombinálva.
  • Minden étkezés között 5 óra teljen el.

És így valóban elérhető, hogy éjjel, alvás közben a zsír elég szervezetünkben. 

Címkék: alvás diéta slim diéta hormon inzulinszint alvásmegvonás anorexia altató
Tetszett? Itt kifejezheted
Ne csak a Facebookon ->
Még ez is érdekes: