18

Figyelem! Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretné, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használjon szűrőprogramot!

Még nem vagyok 18 éves

Burgonya diéta – Amiért SZUPER hatékony!

Megosztás
Életmód

Burgonyát szinte eddig is ettünk minden nap. Mi történik, ha bizonyos élelmiszereket elhagyunk mellőle? Rengeteget fogyhatunk! Integráld be a burgonyát mindennapi étkezésedbe, és hagyd el a következő élelmiszereket! Tudtad, hogy a burgonya tele van C-vitaminnal?


Jellegtelen alapélelmiszernek tekintjük a burgonyát, minden nap esszük szinte, de csak kevesen tudják, hogy hatékony és tartós súlycsökkenés érhető el általa. 


Kifejezetten jó hatást gyakorol a vércukorszint egyensúlyban tartására. 

Rengeteg C-vitamin található benne, minden 100 g burgonyában átlagosan 20 mg C-vitamin.
Tökéletes fehérjeforrás, ami szükséges az izomnövekedéshez.

Serkenti az anyagcserét.
 
Kiegyensúlyozza a szervezet sav bázisát. 

A burgonya ezeken túlmenően sok káliumot is tartalmaz, amely segíti a vízhajtást. 

Megtalálható benne sok szénhidrát is, melyek a hasznosak közé tartoznak. Ettől leszünk például kevésbé éhesek. A burgonyának a rosttartalma is magas.


Ennyi jó hír után jön a következő!

Szeretnénk kipróbálni a burgonya diétát?
Jó hír, hogy ehhez minden adott, a mindennapi étrendbe könnyen integrálható.

Fontos!

Burgonya diéta alatt is, mint minden más diéta esetén nagyon fontos a kellő mennyiségű folyadék bevitele. Legfőképpen víz vagy gyógynövényből készült tea formájában, amibe természetesen nem teszünk cukrot édesítőszerként.

Fontos!

A burgonya diéta is az úgynevezett MONO étrendű diéták közé tartozik, ezért nem folytatható maximum 3-4 hétnél tovább.

Burgonya diéta lépésről lépésre


A burgonyát ehetjük főtt és sült formában is.
Alapszabály, hogy szükséges a szír bevitele mellette, ami megtörténhet olaj vagy vaj formájában. tehát sosem eszünk teljesen kiszáradt burgonyát.

A burgonya mellé ehetünk zöldségeket párolt formában.

Burgonyát eszünk reggelire


Nyilván nem önmagában esszük reggelire a burgonyát! Tehetünk rá joghurtot, teljes kiőrlésű gabonát, sajtot, túrót. Van, aki friss gyümölcsöt is ad hozzá.

Burgonyát eszünk ebére


Ebédre a burgonya mellé párolt zöldséget eszünk. Heti 2 alkalommal megengedett a hal és hús.

Burgonyát eszünk vacsorára


18:00-ig mindenképpen el kell fogyasztani burgonya vacsoránkat, aminek a menüje megegyezik a reggeliével.

Minél szigorúbban betartjuk a burgonya diétát, annál többet fogyhatunk.

Figyelem!

Mint minden mono diéta esetén, amikor befejezzük a diétát, és visszatérünk eredeti étrendünkhöz, magas a kockázati esélye a yo-yo effektusnak. Tehát érdemes a burgonyát továbbra is megtartani étrendünkben.

Tipp

Hogyan ne hízzunk vissza?

A reggeliket és vacsorákat megtartva, csak az ebédet lecserélve változatos ételekre, csökken az esélye a visszahízásnak. 


Megosztás


  • Rendszeresen megmutatnád írásaidat ebben a témában nagyközönség előtt? Küldj nekünk egy mintát és elérhetőséget. Kapcsolat

  • Online hirdetnél, de nem tudod hol és hogyan? Vedd fel velünk a kapcsolatot, és küld el weboldaladat! Médiaajánlat