18

Figyelem! Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretné, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használjon szűrőprogramot!

Még nem vagyok 18 éves

11 Diétás mítosz – Az igazság!

Megosztás
Életmód

Annyira szeretnénk sok dologban hinni, és a hit sokszor segíthet is. De vannak igazságok! Rengeteg mítosz kering a diétával kapcsolatban. Csak egy a sok közül: A vegetáriánus ételek alacsony kalóriát tartalmaznak. Ez nem teljesen igaz!


Minden nap kaphatunk valami szuper diétás tippet. Én így csináltam, ő úgy csinálta, az eredmény mégis az, hogy nagyon soknőt és férfit is egy életen át foglalkoztat a fogyás mikéntje.

 
Tehát egyik sem lehetett annyira hatékony! 

Bennfentes tippek a fogyásról, szuper titkos receptek a súlycsökkenés eléréséhez, akár tartósan is.
Egy kis szembesülés a valósággal! 

11 Diétás mítosz, és a magyarázatok!

1. A vegetáriánus ételek alacsony kalóriát tartalmaznak. 
Természetesen előnyt jelent, ha tartózkodunk a zsíros ételektől, de nem a vegetarianizmus feltétlenül a megoldás, mert az olíva olaj, amit a salátákhoz használunk és egyes zöldségek is igazi kalóriabombák lehetnek.

2) Válasszuk szét a fehérjéket és a szénhidrátokat. 

Ez ma sok diéta fő alapelve, miszerint nem eszünk egyszerre fehérjéket és szénhidrátokat. Ez sem igaz így teljesen, mert még az anyatejben is megtalálhatók együttesen. Az egyoldalú táplálkozás nem jó megoldás.

3) Az ananász zsírégető. 

Ez nem igaz, és csak egy legenda. Nem bizonyított, hogy az ananász enzimje serkenti a zsírégetést.

4) A dohányzás csökkenti az éhségérzetet.

Van benne valami, mert a nikotinnak valóban van étvágycsökkentő hatása.. Azonban egy doboz cigarettát elszívni sokkal károsabb, mint pár kiló túlsúly. Arról nem is beszélve, hogy a cigarettázás egy pótcselekvés. Ami időt cigarettázással töltünk, azt nem evéssel töltjük. Így lehetséges, hogy, aki le akar szokni a dohányzásról, az gyakrabban nyúl az ételekhez, mert az evés megnyugtató. 


5) Kevesebbet enni és lefogyunk. 

Csak részben igaz, a szervezet alkalmazkodik az étrendhez, így hatékonyabban fogyunk. De a szükséges kalóriamennyiséget akkor is be kell vinni. Plusz nem mindegy milyen ételekből eszünk kevesebbet. A csülkös bablevesből kevesebbet enni nem ugyan az, mint például lecsökkenteni a száraz húsok és zöldségek mennyiségét.




  • Rendszeresen megmutatnád írásaidat ebben a témában nagyközönség előtt? Küldj nekünk egy mintát és elérhetőséget. Kapcsolat

  • Online hirdetnél, de nem tudod hol és hogyan? Vedd fel velünk a kapcsolatot, és küld el weboldaladat! Médiaajánlat

Te leszel az első! Ezt még senki nem olvasta!

Iratkozz fel, hogy ezek a cikkek eljussanak hozzád!

Meglepetéssel készülünk neked ünnepek alkalmával!
További információk


Hirdetés


Népszerű cikkek