18+
Figyelem! Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretné, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használjon szűrőprogramot!

Még nem vagyok 18 éves
Hirdetés

Őrizd meg alakodat, ha már elérted a kívánt testsúlyt!

Megosztás
Életmód

Így nem lesznek többé súlyproblémáid! Tippek alakod megtartásához...

Hirdetés


Manapság mi nők hajlamosak vagyunk a szélsőséges és egészen extrém diétázásra, csak hogy gyorsan csökkentsük a testsúlyunkat. 


A szakemberek minden esetben óva intenek az ilyen típusú fogyókúrától, mert ártalmasak lehetnek a testünknek, kiszáradáshoz, alultápláltsághoz vezethet. 

Gyorsan és természetesen fogyni anélkül, hogy fanatikussá válnánk, vagy hatalmas pénzt fektetnénk be bármilyen mágikus tablettába legtöbbször nem hozza a várt eredményt, inkább alkalmazzuk a következő tippeket, hogy megfelelő tempóban és természetesen fogyjunk, és ha már lefogytunk, ezekkel a tippekkel könnyen meg is tarthatjuk a vágyott testsúlyt. 

Ne feledjük a fogyás 75%ban az étrendünkön múlik…
Igyunk sok vizet 

Napi nyolc pohár vizet (8x3dl) fogyasztva nagymértékben felerősítjük az anyagcserét, detoxikáljuk sejtjeinket, szinte kimosva a felesleges zsírmennyiséget, amelynek köszönhetően a testsúlyunk csökkenését lenyűgöző módon elősegítjük.

Együnk teljes kiőrlésű gabonaféléket

Bár vigyáznunk kell itt is a mennyiségre, az viszont tény, hogy szervezetünkben lassabban emésztődik meg, ezért később éhezünk meg. 

A vércukor szintünket sem emeli meg olyan hirtelen, mint a fehér kenyér. Ne higgyük azt, hogy ha teljes kiőrlésű pékárut eszünk, attól soványabbak lehetünk, mert ez önmagában nem elegendő, azonban kedvező élettani hatásai miatt mindenképpen javasoljuk ezt a fajtát beépíteni étrendünkbe.

Egészséges táplálkozás
Legyünk mindig megfontoltak az étrendünk összeállításakor, figyeljünk arra, hogy a polcról egészséges táplálékokat vigyünk haza, olyanokat, amelyek fehérjékben és rostokban gazdagak. Ne árasszuk el a hűtőszekrényt félkész vagy gyorsételekkel.

Zöldségek és gyümölcsök

Feltétlenül iktassunk be rendszeresen napi étkezésünkbe salátákat, zöldségeket és gyümölcsöket. Uzsonnára, tízóraira ropogtassunk répát, uborkát, karalábét.

Rostokban gazdag étkezés: Próbáljunk minél több rostot bevonni a mindennapi étrendünkbe, mind a vízben oldódó, mind a vízben nem oldódó rostok fogyasztásával.

Használjunk fűszereket: 

A fűszerek, mint a kurkuma, a kardamom, a hagyma, a fokhagyma és a chili, olyan fontos elemeket tartalmaznak, amelyek nagyon fontos szerepet játszanak a zsírok égetésében.


Megosztás

Hirdetés


  • Rendszeresen megmutatnád írásaidat ebben a témában nagyközönség előtt? Küldj nekünk egy mintát és elérhetőséget. Kapcsolat

  • Online hirdetnél, de nem tudod hol és hogyan? Vedd fel velünk a kapcsolatot, és küld el weboldaladat! Médiaajánlat

Te leszel az első! Ezt még senki nem olvasta!

Iratkozz fel, hogy ezek a cikkek eljussanak hozzád!

Meglepetéssel készülünk neked ünnepek alkalmával!
További információk


Hirdetés


Népszerű cikkek