18

Figyelem! Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretné, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használjon szűrőprogramot!

Még nem vagyok 18 éves
Hirdetés

Kalóriák a kenyérben! Valóban kövér leszek, ha pár szeletet eszem? Stimmel ez?

Megosztás
Egészség

Ha ezt elolvasod, soha többet nem veszel előre csomagolt kenyeret! És: Mától nem eszem több kenyeret, mert hizlal! Tudjuk egyáltalán hány kalória van egy szelet kenyérben? És nem feltétlenül igaz, hogy a kenyértől hízunk. Van itt rengetek kérdés, de a válaszokat is megmutatjuk…


Általánosságban a kenyér egészséges, még akkor is, ha az utóbbi években tiltólistára került életmód területén. 


Hogyan válasszuk ki a jó kenyeret?
Ezeket a kenyérfajtákat érdemes kerülni.
És ezért nem lehetünk a fehér lisztből készült kenyértől soványak.

Mindig ugyan az a verkli, aki sok kenyeret eszik, el fog hízni.
Az Európai Unióban a lakosság mintegy 90%-a fogyaszt napi szinten kenyeret. 

Most akkor az Európai Unió állampolgárainak a 90%-a el van hízva?

Igaz ez?

Aligha! 

Érdemes elfogadnunk, hogy a kenyér általánosságban egészséges, számos tápanyagot tartalmaz, melyek létszükségletűek, tele van fehérjével, B-vitaminnal, nyomelemekben mangánnal (csontok egészségéhez nélkülözhetetlen). Különösen a teljes kiőrlésű kenyér tartalmaz rengeteg rostot, ami az emésztés jó működéséhez szükséges. Aki nem eszik elég rostot, például ne csodálkozzon, ha állandóan hasmenéstől szenved.
Alapvetően a kenyér kalóriában gazdag élelmiszer, de azért mégsem tartalmaz annyi kalóriát, mint gondolnánk.
Átlagosan 2 szelet teljes kiőrlésű kenyér körülbelül 200 kalóriát jelent, azonos mennyiségű rizs esetén (100g) ez körülbelül 120 kalóriának felel meg. Mindazonáltal igaz, hogy a kenyeret tudatosan kell beépíteni napi étkezésünkbe.

Hogyan válasszuk ki a megfelelő kenyeret? 

Összességében kijelenthető, hogy a sötét színű kenyerek javasoltak. És ugyan ez érvényes a kenyér megpirítására is. Együk pirítósként.
Miért?
Ez egy érzéki trükk, de működik.
A pirított kenyérből jóval kevesebbet eszünk, mint a friss, puha kenyérből. Egyszerűen a pirított kenyér hamarabb ad jóllakottság érzetet.
Továbbra sem kell lemondanunk a vajról vagy margarinról. Legyen ízletes az a szelet kenyér. De azért figyeljünk oda, mennyit kenünk rá, mert a kalóriák hamar elszaladnak.
Mi a helyzet a Croissant-al? Külön kategória, és jobb elkerülnünk az ízfokozók miatt. Nem véletlenül van kivezetve a metróállomásokon az utastérbe a pékség szellőzése. Egyszerűen nem lehet ellenállni az illatoknak, és később a finomságoknak sem.

Fontos! 

Általánosságban évi 7 kilogrammot hízhatunk, ha minden reggel megeszünk egy péksüteményt munkába menve! Miközben ugyan úgy táplálkozunk, mint addig! Döbbenet!

Kenyér csapdák

A kenyeret ne szeljük túl vastagra. Maximum reggelire és vacsorára engedélyezzünk magunknak 1-1- szeletet. Akik szeretik a pástétomokat, halkonzerveket, jobb, ha a vajat vagy margarint elhagyják a kenyérről.
És figyeljünk oda, milyen zsírtartalmú felvágottakat teszünk a kenyérszeletre.

Ezt a kenyeret ne vedd meg többet!
Lapozz tovább! 




  • Rendszeresen megmutatnád írásaidat ebben a témában nagyközönség előtt? Küldj nekünk egy mintát és elérhetőséget. Kapcsolat

  • Online hirdetnél, de nem tudod hol és hogyan? Vedd fel velünk a kapcsolatot, és küld el weboldaladat! Médiaajánlat

Te leszel az első! Ezt még senki nem olvasta!

Iratkozz fel, hogy ezek a cikkek eljussanak hozzád!

Meglepetéssel készülünk neked ünnepek alkalmával!
További információk


Hirdetés


Népszerű cikkek