18

Figyelem! Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretné, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használjon szűrőprogramot!

Még nem vagyok 18 éves
Hirdetés

Ezzel a gyakorlattal lehet extra rövid idő alatt lapos hasad és feszes popsid!

Megosztás
Egészség

Tényleg létezik egy gyakorlat, ami olyan hatékony, mint semmi más? Minek edzőterembe járni, ha naponta végezve ezt a feladatot, a lehető leggyorsabban lesz fantasztikus alakunk. A zsír leolvad szinte egész testünkről! És mindehhez szinte semmilyen felszerelésre nincsen szükségünk!


Mi lehet ez a gyakorlat?

Ismerjük a „Planking” edzésformát?

A Harvard egyetem kutatóik megvizsgálták, melyik az az edzésforma, amelyik időegység alatt a legtöbb zsírt égeti el, formálja a testet, és erősít is egyben.

Tényleg! Planking vagy Plank?
Mindenki máshogyan használja.


Talán a hasi tájékot formálni és erősíteni a legnehezebb, és jó hír, miszerint a planking vagy plank edzésforma itt is hatékony!

Ki ne szeretne lapos hasat, melyen akár az izom körvonala is kirajzolódik!

Napi pár perc!

Tényleg csak napi pár percre van szükségünk, hogy látványos eredményt érjünk el hetek alatt.
Legyen rajtunk bármennyi túlsúly, a plank edzésforma mindenkinél hatékony és szemmel jól látható változást eredményez.


Plank edzésterv

Első napon, első alakommal kezdjük egy gyakorlattal, amikor 20 másodpercig tartjuk meg meg magunkat a szabályos testtartásban.

Minden további napon emeljük a megtartás időtartamát 10 másodperccel.

A 30-ik napon már nem esik majd nehezünkre megtartani magunkat, és nem csak pár kilóval leszünk könnyebbek, de a ruhaméreten is érezni fogjuk a változást.

Ne kilóban mérd!

Ne a mérleget nézzük, mert a plank edzésforma izmot erősít és épít egyszerre. Az izom nehezebb, mint a zsír. És ez az, amiért sokan abbahagyják az edzéseket, mert kilóban szinte alig látnak változást. Holott az bekövetkezik.



A helyes és szabályos plank testtartás!

Nagyon ügyeljünk rá, hogy szabályosan végezzük a gyakorlatot, ugyanis csak így erősödnek izmaink. Aki nem tartja helyesen magát, az nem izomból tartja majd meg testét, és ez azt jelenti, hogy derekát, csípőjét terheli, ami egészségtelen, és balesetveszélyes.

Felkarunk 90 fokos szöget kell, hogy bezárjon testünkkel. Egész testünket kifeszítve, egyenesen kell tartanunk. A csípő nem lóghat! A fenekünk nem lehet az égben.
Habár ezek a tiltott pozíciók könnyíthetik a feladat végrehajtását, megterhelik az ízületeket. Becsapós, mert lógó csípővel, magasba tolt popsival egyáltalán nem nehéz a gyakorlatot kivitelezni. De nem is izomból tartjuk magunkat.

A plank lényege, hogy egész testünk megfeszül, az alhas, a hát, a nyak, a karok, és lábaink. Tetőtől talpig, mindezt vízszintes pozícióban.

Ezt a gyakorlatot tényleg bárki, bárhol elvégezheti és semmilyen különleges felszerelésre nem lesz szüksége hozzá.

Egy dologra viszont nagyon is!

Akaraterőre és kitartásra! 


Megosztás


  • Rendszeresen megmutatnád írásaidat ebben a témában nagyközönség előtt? Küldj nekünk egy mintát és elérhetőséget. Kapcsolat

  • Online hirdetnél, de nem tudod hol és hogyan? Vedd fel velünk a kapcsolatot, és küld el weboldaladat! Médiaajánlat

Te leszel az első! Ezt még senki nem olvasta!

Iratkozz fel, hogy ezek a cikkek eljussanak hozzád!

Meglepetéssel készülünk neked ünnepek alkalmával!
További információk


Hirdetés


Népszerű cikkek