18+
Figyelem! Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretné, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használjon szűrőprogramot!

Még nem vagyok 18 éves
Hirdetés

Tartós stresszcsökkentés

Megosztás
Női lélek

Korábbi cikkemben olyan egyszerű stresszcsökkentő módszerekről írtam, amik alkalomszerűen húznak ki egy nehéz helyzetből. A mostani technikák a túlzott reakció megelőzését szolgálják már napi 2-3 – szor 5-10 perc ráfordítással. Cserében megígérem, hogy nyugodtabb és kiegyensúlyozottabb leszel. Önmagunkra fordított energia az egyetlen az életben a jó befektetések közül. Minél több jót teszel magaddal, annál többet kapsz vissza az élettől.

Hirdetés


Korábbi cikkemben olyan egyszerű stresszcsökkentő módszerekről írtam, amik alkalomszerűen húznak ki egy nehéz helyzetből.

A mostani technikák a túlzott reakció megelőzését szolgálják már napi 2-3 – szor 5-10 perc ráfordítással. Cserében megígérem, hogy nyugodtabb és kiegyensúlyozottabb leszel.

Önmagunkra fordított energia az egyetlen az életben a jó befektetések közül. Minél több jót teszel magaddal, annál többet kapsz vissza az élettől.

A gyakorlatok egy részét reggel felkelés után közvetlenül és este elalvás előtt kell végezni, mert az elme ekkor tud a legjobban összpontosítani arra, amit csinálsz és ezekben az időszakokban nagyobb a valószínűsége annak, hogy senki nem zavar meg.

Hasi légzés

Az előző cikkemben már írtam a hasi légzés fontosságáról és hatásáról. Egy kicsit hosszabb verziója segít a szorongás és a düh elengedésében. Az emberek egyik legnagyobb betegsége, hogy nem tudják elengedni haragjukat és nehezen tudnak Ők maguk is kikapcsolódni.

A negatív érzelmek rossz energiaként vannak jelen szervezetünkben. Elalvás előtt nagyon hatásos ez a gyakorlat: feküdj hanyadt, lazulj el és orrodon vedd a levegőt, a szádon fújd ki kb. 10 percen keresztül. Nagyon szeretem a vizualizációs technikákat, így ezt is kombinálom azzal, hogy elképzelem, ahogy a friss levegő beáramlik az orrlyukamon, a negatív enegria (feszültség, harag…) sötét levegő formájában kiáramlik. Amikor nagyon dühös vagyok valakire, akkor rágondolok és elképzelem, hogy a szeretet – apró szívek vagy fehér fény formájában – beáramlik, a düh – sötét porfelhő formájában kiáramlik. Amennyiben Te a negatív energiát más formában képzeled el, használd nyugodtan azt. Ami az egyik ember számára pozitív kép, az lehet, hogy a másik embert stresszeli.

Írd ki magadból

Gyakran vannak olyan szituációk az életünkben, amikor nem merünk konfrontálódni egy bizonyos emberrel (pl.:  a főnökünk lehetetlen helyzetbe hoz minket, amiből valahogy ki kell másznunk vagy egy számunkra kedves ember bánt meg, de mi nem szeretnénk ezt viszonozni, ezért elfojtjuk és még sorolhatnám), ezért a kellemetlen szituációban maradunk és lenyeljük a dühünket, sértettségünket. A harag nagyon fontos érzés, ami a határunkat jelzi. „ Eddig és ne tovább! vagy "Te ezt velem nem csinálhatod!" De a tartós harag megbetegíthet. Ezek az elfojtott érzések  nem fognak eltűnni maguktól, amennyiben nem talál utat, tovább mérgezi lelkünket. Ebben az esetben vegyél egy papírlapot és írj ki magadból minden negatív érzést. Miközben írsz megszűnik a feszültség, letisztul a kép és átgondolhatod tiszta fejjel a szituációt, hogy legközelebb lefagyás helyett jól cselekedj.

Relaxáció

Én áldom a relaxációt, mert nekem nagyon sokat segített az első munkahelyem túlterhelt időszakait átvészelni. Már egy hét rendszeres relaxáció után sokkal jobban éreztem magam, ezért elhatároztam, hogy a mindennapjaim részévé teszem. Tökéletes ellentéte a stresszes állapotnak, így alkalmazásával alacsony szintre csökkentheted a szervezetedben felgyűlt stressz szintjét. Segítségével ellazulhatnak a feszes izmok és elcsendesedik az elme. Többféle relaxációs technika létezik, amiből választhatsz, itt csak egy párat említek meg: Agykontrollos relaxáció, Progresszív relaxáció, Autogén tréning (ez utóbbit pszichológus vagy pszichiáter tudja megtanítani neked). Ezekkel a módszerekkel számos betegséget is megelőzhetsz. Amennyiben elsajátítottad valamelyik relaxációs technikát és szép dolgokat vizualizálsz, ne felejts el Föld Anyára is gondolni és szeretet küldeni neki, nagy szüksége van rá.

Zenehallgatás

Bárhol vagy a zene mindig segít az ellazulásban. A relaxációt segítheti és erősítheti, ha közben nyugtató zenét hallgatsz. Amennyire egyszerű, annyira nagyszerű hatása van.

Váljon egészségedre!

Következő cikkemben a célokról fogok Neked írni, addig is jó gyakorlást.

 

 


Megosztás

Hirdetés


  • Rendszeresen megmutatnád írásaidat ebben a témában nagyközönség előtt? Küldj nekünk egy mintát és elérhetőséget. Kapcsolat

  • Online hirdetnél, de nem tudod hol és hogyan? Vedd fel velünk a kapcsolatot, és küld el weboldaladat! Médiaajánlat

Te leszel az első! Ezt még senki nem olvasta!

Iratkozz fel, hogy ezek a cikkek eljussanak hozzád!

Meglepetéssel készülünk neked ünnepek alkalmával!
További információk


Hirdetés


Népszerű cikkek